суботу, 14 січня 2012 р.

Виграв кавоварку BOSCH



Сьогодні я виграв кавоварку BOSCH в супермаркеті Арсен від ТМ Jacobs.
Це був розіграш акції, яку я описав тут:
http://serhiymatviyenkobuyer.blogspot.com/2012/01/blog-post_7973.html

При цьому в придачу до кавоварки мені вручили кульок з набором капучіно та кави з надписом TASSIMO. Видно TASSIMO - це якийсь новий бренд від ТМ Jacobs, хоча не знаю, адже цей надпис був також на упаковці від кавоварки.

Взагалом, щоб виграти кавоварку, я зробив три покупки, в яку входила кава Jacobs на суму 70 грн. Проте, мені не дуже то і потрібна була ця кавоварка, так як в мене вдома каву усі звикли варити в турці на газу. Але для надійності, щоб даром не йти в Арсен, я все ж таки три чеки кинув у скриньку для розіграшу. Тому і шанси у мене були великі, так як було в скринці мало чеків. Крім того, розігрувались аж 5 кавоварок. Я навпаки, переживав, щоб другу кавоварку не виграти (так як у скринці ще були мої 2 чеки), а то щось про мене не те подумають люди...

Все ж таки виграшем я задоволений, так я мені кавоварка сподобалась. Хоча я її закинув на шафу і найближчим часом користатись не буду.

Немає коментарів: