четвер, 5 січня 2012 р.

Згадки про інші акції

В цьому році було мало акцій, в яких я брав участь.

Пригадаю акцію від Кока-Коли, коли на за ті кришки не можливо нічого було придбати. Так я назбирав близько 20 кришечок, які вже не потрібні. Адже, поки назбируєш необхідну кількість кришечок, то акція вже закінчується і починається нова акція від Кока-Коли, де вже потрібно збирати нові кришечки і т.д. Це такий обман від Кока-Коли, на який, на жаль, ведуться люди.

Цього року мені ще вдалось скористатись акцією від УкрАВТО, коли можна було купити Газове обладнання до автомобіля за півціни, якщо купити автомобіль Ланос. Так ось влітку 2011 року я купив автомобіль Ланос з ГБО за півціни.

Ще приємною акцією була акція від заправних станцій ОККО, де можна було отримати бонусну картку під назвою Фішка, на яку збирати бали. Ці бали нараховуються на кількість літрів пального, яке я заправляв на заправній станції.

Однією з цікавих акцій була акція від компанії Гайнсфорт, де мені подарували книгу БІРЖА.УА, а пізніше диск з фільмом про Фондовий ринок.

Примітка: Гайнсфорт - це брокер на фондовому ринку. Хто не знає, що таке фондовий ринок, то це така штука, де замість вкладання грошей в нерухомість та землю, можна вкладати гроші в підприємства. Відомо що, Багаті люди і олігархи вкладають гроші у підприємства, а бідні люди та середній клас - в нерухомість і землю. Хочете більше взнати, то ведіть мене в бар на пиво і я вам безкоштовно розповім більш детально про фондовий ринок (мій тел. 0964778289).

Немає коментарів: